روستاهای اطراف تهران

۳ بازديد

بهترین روستاهای اطراف تهران

بدون شک، سلامت روحی یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه کنیم و یکی از بهترین راهکارها برای داشتن روحیه ای سالم و پرنشاط، سفر به مناطق خوش آب و هوا باصفا می باشد. سفر به روستا ها و گشت و گذار در طبیعت زیبا و دلنشین آنها، می توانید انگیزه و روحیه خود را افزایش دهید و با انرژی بیشتری به زندگی شهری بازگردید و به کار و تلاش خود ادامه دهید. روستا ها بهترین مکان برای رسیدن به آرامش روان و دوری از شلوغی های شهر می باشد چرا که آب و هوای دلنشینی داشته و از طبیعت بسیار زیبا و چشم نوازی برخوردار هستند. دراین مقاله سعی داریم زیباترین روستاهای اطراف تهران را به شما معرفی کنیم، با آس چارتر همراه باشید. شما می توانید برای رفتن به این روستاهای زیبا ابتدا ازسایت آس چارتر بلیط چارتر تهران را تهیه نمایید وسپس سفرکنید. برای خرید بلیط هواپیما مشهد به تهران یا بلیط چارتری شیراز تهران درنگ نکنید.

 

روستای زرین دشت

روستای زرین دشت در 40 کیلومتری جنوب فیروزکوه و 120 کیلومتری تهران واقع شده و نمادی از زیبایی های خداوند است که باید این طبیعت زیبا را از نزدیک دید. این روستا با زیبایی خاص خود نظر توریست ها را به خود جلب کرده است و هر ساله تعداد زیادی توریست به این روستا رفته و از جاهای دیدنی آن بازدید می کنند که یکی از زیبایی های این روستا رودخانه حبله رود است که جاذبه خاصی دارد و دیگر جاذبه ها چشمه های آب معدنی مانند خمده و دریابک است که این آبها خواص درمانی بسیار موثری نیز هم دارند .

روستای کن سولقان

به جز روستای برگ جهان از دیگر روستاهایی که در فصل بهاروتابستان پیشنهاد می‌شود روستای کن سولقان می ‌باشد. البته روستای کن و روستای سولقان است. جالب است بدانید این دو روستا یعنی کن و سولقان از یکدیگر جدا هستند اما آنها را به یک اسم مشترک می شناسند. روستای کن سولقان که در فاصه 30 کیلومتری تهران قرار دارد،  به دلیل آب و هوای کوهستانی اش در اواخر هفته در تابستان و بهار پاتوق افراد زیادی می باشد. کوهستان، باغ ‌های میوه، رودخانه کن و دشت های بی نظیر ازجمله جاذبه هایی است که در سفر به کن سولقان می توانید از آنها لذت ببرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.