ابشار برنجه دره خزینه

۴ بازديد

آبشار برنجه دره خزینه لرستان

یکی از جاذبه‌ های طبیعی دیدنی و زیبای اطراف دره خزینه آبشار برنجه می‌ باشد که ارتفاع آن حدود ۷۵۰ متر است و به‌ عنوان یکی از مرتفع ترین آبشارهای جهان از آن یاد می ‌شود که برای رفتن به آن ‌جا باید به روستای پیر امام در نزدیکی دره خزینه بروید.

لازم به ذکر است که بگوییم آبشار برنجه دارای مسیری پلکانی است و منظره زیبایی را پیش روی مسافران و گردشگران قرار می ‌دهد.

پیچ نعل اسبی دره خزینه لرستان,جاذبه‌ های دیدنی اطراف دره خزینه لرستان,دره خزینه لرستان

مسیر دسترسی به دره خزینه لرستان

دره خزینه در استان لرستان و شهرستان پل دختر واقع شده که برای رفتن به آن‌ جا ابتدا باید سفر خود را به سوی شهرستان پلدختر پیش ببرید و از آن‌ جا به جاده‌ اندیمشک وارد شوید بعد از این‌ که مسافت ۴۷ کیلومتری را طی کردید به روستای دره خزینه می‌ رسید سپس  بعد از ۲ کیلومتر کارگاه سد سازی کرخه ۲ را مشاهده خواهید کرد که با گذشتن از آن و طی ۳ کیلومتر دیگر به پل معلق دسترسی خواهید داشت.

پیچ نعل اسبی دره خزینه لرستان,جاذبه‌ های دیدنی اطراف دره خزینه لرستان,دره خزینه لرستان

اقامت در دره خزینه لرستان

حال که با دره خزینه لرستان و دیدنی ‌های اطراف آن آشنا شدید قبل ‌از راهی شدن به آن جا باید بگوییم که اگر قصد دارید مدت زمان بیشتری در این دره بمانید باید بدانید که هیچ ‌گونه اقامتگاهی برای ماندن شما وجود ندارد، بنابراین اگر می خواهید شب را آن‌ جا بمانید بهتر است امکانات کمپ زنی را به‌ همراه خود ببرید و بر روی زمین ‌های هموار چادر خود را برپا کنید. برای خرید بلیط هواپیما تهران خرم آباد یا بلیط چارتر خرم آباد تهران به سایت اس چارتر مراجعه کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.